SEO-копірайтинг являє собою процес написання або корекції текстового наповнення сайтів.
SEO-копірайтинг являє собою процес написання або корекції текстового наповнення сайтів, що дозволяє:
Метою SEO-копірайтингу є сприяння пошукової оптимізації сайту в підвищенні рейтингу ресурсу у видачі пошукової системи за певними пошуковими запитами.
Також виділяють ще одне невід’ємне властивість, якою повинен володіти правильний SEO текст – це вплив на поведінку споживачів, як реальних так і потенційних, стимулюючий їх почати покупки або збільшити їх кількість через правильно складені текстові звернення.
Узагальнюючи все вищесказане, потрібно відзначити, що SEO-копірайтинг виконує кілька завдань:
Текст для сайту не повинен бути об’ємним – в Інтернеті ніхто не переглядає статті, які перевищують три тисячі знаків. Оптимальна величина коливається десь близько двох тисяч.
Майже всі сучасні користувачі навіть не читають, а саме переглядають статті. Для того, щоб змусити їх більш детально ознайомитися з інформацією потрібно чимось «зачепити» погляд. Для цього використовують підзаголовки, заголовки і різні способи виділень в тексті: жирний, курсив, посилання і т.п.
Можна розглядати SEO-копірайтинг в якості управління внутрішніми (теги, текст і т.д.) динамічними (стоять в прямій залежності від запиту) показниками, які впливають на оцінку ресурсу пошуковою системою. Отже, роль SEO-копірайтингу в пошуковому просуванні сайту дуже значима.
В SEO-копірайтингу також не варто забувати про розбавлення тексту посиланнями. При публікації подібних статей на інших ресурсах можна значно підняти рівень посилання ранжирування. А це також дозволить значно підвищити місце сайту у видачі пошукових систем.
Грамотний SEO-копірайтинг дозволяє отримати багато різних вигод для компанії. Тому ні в якому разі не варто економити на написанні грамотних текстів.