Юзабіліті – це показник простоти та зручності користування сайтом.
Він відображає те, наскільки користувачеві інтуїтивно зрозумілий інтерфейс сайту, наскільки легко залишити заявку та знайти необхідну інформацію.
Юзабіліті безпосередньо впливає на конверсію сайту. Конверсія сайту – це відношення числа відвідувачів сайту до цільових дій, зроблених на ньому. Є одним з найважливіших показників ефективності, демонструє, чи результативно працює реклама.
Користувач не буде довго та уважно вивчати сайт, щоб знайти кнопку купити. Якщо вона непримітна та складно доступна, сайт швидше за все буде мати дуже низький показник конверсії.
Зручність сайту слід оцінювати також із різних пристроїв. Звична взаємодія з веб-інтерфейсами та сприйняття контенту відрізняються між ПК, планшетами та смартфонами.