За результатами досліджень відгуки читають 99% людей, які вирішили уточнити інформацію про товар чи послугу, а 67% від тих, хто читає, їх пишуть.
У 2021 році важливість відгуків зросла ще більше – 9 з 10 людей приймають рішення про покупку в Інтернеті за мотивами оцінної думки інших покупців на популярних майданчиках. Через пандемію люди почали більше часу проводити в Інтернеті, писати більше відгуків та читати їх.
Для невеликих компаній або Інтернет-магазинів добре налагоджена система збору клієнтських відгуків може стати одним із ключових інструментів залучення клієнтів.⠀
На жаль, такими є реалії бізнесу — більшість «органічних» відгуків дістаються великим гравцям. Невелика фірма або магазин навряд чи можуть розраховувати на щоденний потік позитивних або негативних оцінок своєї роботи.⠀
А ще варто враховувати особливості поведінки людей в Інтернеті – позитивні відгуки залишає приблизно 1 із 10 користувачів. Якщо товар хороший, то здебільшого покупець вважає, що компанії достатньо грошей, що він заплатив.⠀
З негативними відгуками все простіше – якщо клієнт лютує, він знайде всі доступні майданчики, щоб написати про фірму або магазин все, що він про них думає. Хоч як дивно, щоб отримати негативний коментар на свою адресу, теж потрібно «постаратися» — жодна компанія не спеціально докладатиме для цього зусиль.
Якщо ж ви перебуваєте в так званому «інформаційному вакуумі», тому що нещодавно розпочали бізнес, ніколи не займалися збором зворотного зв’язку від клієнтів, у перспективі ви позбавляєтеся одного з найпотужніших інструментів впливу на думку вашої цільової аудиторії — живих людей, які люблять вашу компанію або готові допомогти їй стати кращими.
Зібрати якісні відгуки від клієнтів дійсно важко – для цього потрібно розробити та впровадити цілу систему запиту «зворотного зв’язку» від клієнтів по всіх доступних каналах.
⠀