Головні правила копірайтингу можна сформулювати всього в трьох положеннях:
- Перевіряти текст на помилки (орфографічні, лексичні, пунктуаційні та будь-які інші, які зможете знайти)
- Основний текст не повинен зістиковуватися з веб-дизайном – він повинен бути з фіксованим розміром шрифту
- Ключові слова повинні правильно вписуватися в назву, заголовок і сам текст.
Якщо розвивати цю тему і виводити більший обсяг рекомендацій, звучати вони будуть в такий спосіб:
- Важливо, щоб текст був унікальний. В такому випадку у сайту набагато більше можливостей підвищити свої позиції в топі пошукових систем
- Текст не повинен перевищувати п’яти тисяч знаків
Стаття повинна бути читабельна і максимально зрозуміла, не рекомендується включати в неї будь-які специфічні слова, професійні терміни (якщо це не спеціалізований сайт), а також сленг - Найважливіша інформація повинна бути на самому початку тексту
- Дуже важливі заголовки і підзаголовки: вони полегшують сприйняття інформації читачем
- Абзац повинен включати в себе самостійну думку і не більше 5 пропозицій
- Пропозиції повинні бути простими і короткими
- Використання маркованих списків і нумераций подає інформацію в більш легкотравної формі
- Навколо тексту повинно залишатися досить вільного місця, щоб він не зливався з іншими блоками сайту
- Виділення важливої інформації курсивом або напівжирним шрифтом
- Ресурси, про які йде мова, або які можуть підтвердити або доповнити інформацію, розміщену в статті, повинні бути виділені гіперпосиланням в тексті
- Важливо описувати переваги товару, який просувають, а також всі ті вигоди, що принесе його використання покупцям
- Використання емоцій також може допомогти в просуванні продукту або послуги (більше 70% рішень про придбання продукції робиться саме під впливом емоцій)
- У статті обов’язково має фігурувати унікальна торгова пропозиція
- Потрібно говорити на одній мові з читачем (можна одним і тим же текстом змусити придбати товар домогосподарку і доктора наук).
Дотримання цих простих правил може істотно допомогти в оптимізації сайту і надалі пошуковому просуванні сайту, а отже і в підвищенні рівня продажів.