Сама абревіатура звучить складно, але розшифровка дуже проста: Frequently Asked Questions. Це розділ “часті запитання” або ЧаПи.
⠀
• За даними досліджень, багато користувачів зазначили, що самостійно намагаються розібратися з питаннями, які цікавлять.
• Кількість респондентів, яким не хочеться дзвонити та спілкуватися з представниками компанії, становить 67%.
• Також 91% опитаних відповіли, що вони використовують розділ із відповідями на популярні питання, щоб знайти у ньому те, що їх хвилює. Вони не хочуть чекати, коли їм передзвонить менеджер або не готові до очікування відповіді у соцмережах чи e-mail.
⠀
Можливість вирішити питання швидко та самостійно – знизить навантаження на менеджерів та вплине на лояльність до бренду компанії.
2 Лютого, 2022