На відміну від SEO результати роботи контекстної реклами помітні практично відразу.
Налаштувати рекламну компанію можна за декілька днів. І вже на цьому етапі помічаємо невелике зростання відвідувань та конверсій.
Ще два-чотири тижні йде на збір статистики: дані по клікам, лідам, вартості конверсій та ін.
Це важливий період, коли аналізується робота ключових слів, оголошень, вносяться зміни – тобто, компанія ретельно шліфується.
Приблизно через місяць сформується CTR (відношення кількості кліків оголошення до кількості його показів:). Від показника клікабельності залежить показник якості оголошень, а статистика дозволить підбити проміжні підсумки про прибутковість реклами для вашого бізнесу.
1-3 місяці – це мінімальний термін, коли можна робити висновки щодо контекстної реклами для сегмента B2C. 3-4 місяці – для сегмента В2В.
Важливо запам’ятати! Результат після перших днів роботи – лише частина того, що можна отримати. По-справжньому масштабних результатів ви досягнете, якщо безперервно управляти рекламною компанією будуть сертифіковані спеціалісти.